tab

Thursday 8 October 2015

PROMO OKTOBER 2015 : OMEGA GUARD, GLA COMPLEX, VIT E COMPLEX

Assalamualaikum wbt :)

Bulan Oktober ni adalah bulan last untuk anda dapatkan 1 botol VITALEA IRON FORMULA secara PERCUMA jika anda mendaftar sebagai ahli. First thing saya nak tekankan tentang vitalea ni adalah, ia sangat bagus untuk mereka yang ada penyakit darah rendah (sebab saya dulu ada penyakit ni).

Alhamdulillah selepas 2 botol amalkan vitalea (kalau tak silap saya ;p) , rasa nak pitam tiba-tiba, rasa pening tiba-tiba semakin berkurang. All thanks to vitalea Shaklee. In sha Allah :)

Untuk bulan Oktober 2015 ni, ada 3 promo tau.
1. OMEGA GUARD
2. GLA COMPLEX
3. VIT E COMPLEX (BUY 1 FREE 1)



Maksudnya bulan ni adalah bulan untuk SLIMMING, KESUBURAN & KECANTIKAN ! Kenapa saya cakap macam tu? Kerana GLA COMPLEX dan VIT E COMPLEX ada dalam set kesuburan untuk lelaki dan perempuan.

Lagi satu, vit e juga terdapat dalam SET KECANTIKAN SHAKLEE. VIT E memang sangat dipercayai untuk membantu masalah PARUT, JERAWAT, JERAGAT dan sebagainya.

Oh ye, OMEGA GUARD pula ada dalam SET SLIMMING. Tahukah anda, selain untuk PERKEMBANGAN MEMORI, OMEGA GUARD juga mampu MEMBAKAR LEMAK di dalam badan kita.

Best betul promo bulan ni. Saya dah grab 2 botol vitamin e. Buy 1 free 1 lah katakan. 1 botol untuk diri sendiri. 1 botol untuk ibu saya hehe.


Untuk sebarang pertanyaan, boleh hubungi Nida di 012-2329070.




No comments:

Post a Comment