tab

Tuesday 13 October 2015

KENAPA SAYA MEMILIH SHAKLEE?

Kenapa saya memilih Shaklee?

Sebenarnya sebelum ni saya tak pernah dengar pun nama Shaklee ni tau hihi. First time dengar tahun lepas la (2014) masa mula mula upline saya (Siti Norshuhaida Fozee) bagitahu dalam group whatsapp geng geng sekolah menengah yang beliau nak join Shaklee hehe. Then dari situlah saya mula tahu kewujudan Shaklee ni.

Kenapa saya memilih Shaklee?

Saya join ahli pada mulanya saya nak cari duit poket. Maklumlah student kan. Banyak duit yang nak kena pakai. Duit biasiswa supposedly cukup je tapi banyak tuntutan lain yang memerlukan duit. That’s why saya teringin untuk cari duit lebih. Then saya mula survey2 tentang bisnes Shaklee ni kat Aida. Rupa-rupanya senang sangat untuk memulakan bisnes ni! Tak perlu keluarkan modal pun. Cuma bayar yuran pendaftaran sebanyak RM75 untuk seumur hidup.

Kenapa saya memilih Shaklee?

Selepas saya menjadi ahli, saya kemudiannya diserap ke dalam group khas yang direka khusus untuk ahli. Dari situ kami diberi pelbagai tips dan cara cara untuk berbisnes. Dengan dorongan dari mentor dan kawan kawan bisnes yang lain, memang bersemangat untuk buat bisnes ni! They always support me dan berikan kata kata semangat. Haa lagi la semangat membara bara.

Kenapa saya memilih Shaklee?

Banyak sebab kenapa saya memilih Shaklee. Paling saya concern waktu awal penglibatan saya ialah tentang modal yang diperlukan untuk berbisnes. Saya memang takut untuk mengeluarkan modal yang besar takut nanti tiba tiba burn ke apa ke hahaha. Lagipun waktu tu memang saya tersepit tak ada duit. Duit yang ada pun cukup cukup makan je. Sebab sebab ni lah yang menjadikan saya tertarik dengan Shaklee.



  • Pendaftaran hanya RM 75 untuk seumur hidup
  • Tiada modal besar diperlukan untuk menjadi ahli
  • Tidak perlu menyimpan stok
  • Berpeluang menjana income 4,5 mahupun 6 angka sebulan
Oh ya ada lagi tawaran hebat yang Shaklee offer! Antaranya

  • Car bonus
  • Trip dalam dan luar negara
Tak sabar untuk score car bonus yang Shaklee tawarkan. Swift merah tetap menjadi idaman kalbu hehe.



Alhamdulillah sekarang makin nampak peluang yang cerah dengan Shaklee. Bonus 4 angka dah merasa. Sekarang nak rasa bonus 5 angka pula. Kalau orang lain boleh, saya pun boleh. Kalau saya boleh, anda juga pasti boleh!

Berminat untuk mendapakan produk Shaklee atau mendaftar sebagai ahli? Hubungi saya di talian 012-2329070 (Nida)






No comments:

Post a Comment