tab

Saturday, 10 October 2015

CAROTOMAX : ATASI RABUN

Assalamualaikum :)

Waktu kecik kecik dulu teringin betul nak pakai spek. Hahaha. Walhal tak ada masalah mata rabun pun. Biasalah budak budak lagi kan :p

Kawan kawan yang ada masalah rabun ni cakap, tak best pun pakai spek ni. Bila pakai spek lama lama, mulalah terasa pening pening.

Lagi satu, kalau lupa letak spek kat mana, mulalah kena menggagau terpaksa cari hehe.

Kat sini saya nak share dengan anda satu supplement dari Shaklee yang bagus untuk mengatasi masalah rabun iaitu CAROTOMAX.



Apa yang terdapat dalam carotomax? Kalau nak tahu, dalam carotomax mengandungi nutrisi yang berikut:
1) Alpha Carotene 
2) Beta Carotene 
3) Lycopone 
4) Astaxanthin 
5) Lutein 
6) Zeaxanthin 



Cuba tengok gambar kat atas ni. Rasa rasanya mampu tak untuk kita makan kesemuanya? Kalau saya memang tak mampulah hihihi.

Tapi semua ni boleh diambil sekaligus kerana kesemuanya telah diekstrak ke dalam carotomax. Hebat bukan teknologi sekarang :)

Antara maanfaat utama CAROTOMAX untuk mata kita ialah mempertingkatkan penglihatan.

Carotomax ni kan ia menghasilkan ungu visual yang membolehkan kita mengekalkan penglihatan di dalam gelap. So ia boleh mempertingkatkan masalah penglihatan seperti:

- rabun malam
- rabun dekat
- mata kering
- kelesuan mata
- katarak
- eye bags
- dark circles

Jika kawan kawan semua mengalami masalah berkaitan mata, pilihlah CAROTOMAX :)

Tapi, semua ni hanyalah salah satu usaha dan ikhtiar kita. Jangan lupa untuk memohon doa daripada Yang Maha Esa. Saya sentiasa doakan yang terbaik untuk anda!

Jangan lupa whatsapp 012-2329070 (Nida)









No comments:

Post a Comment